een magazine geeft je de mogelijkheid een verhaal te vertellen

Soms wil je gewoon net wat meer vertellen. Je wilt de gebruiker informeren, amuseren en inspireren, zonder daarbij opdringerig te zijn. Daarnaast ben je op zoek naar een item dat niet verloren gaat in de blijvende stroom van informatie, maar een meerwaarde geeft voor de gebruiker om deze te lezen én te bewaren. Een uitgave die zorgt voor meer loyaliteit, merkbewustzijn, binding en vertrouwen bij je klant. Het magazine.

header-diezit-magazines

een magazine informeert, inspireert en adviseert


Een magazine geeft de mogelijkheid om een verhaal van kop tot staart te vertellen. Geen losse flodders en vluchtige inhoud, maar een compleet verhaal inclusief oren en tenen. Informeer, inspireer, adviseer en stuur de lezer. Of het nu om een relatiemagazine, jaarverslag of brochure gaat.

Een geprint magazine is daarnaast overduidelijk verbonden aan het nemen van een rustmoment. Je zakt weg in een stoel, laat de bladzijden door je handen glijden en je neemt de tijd om deze rustig te bekijken. Een product waar men de aandacht voor neemt.

een magazine helpt je meerdere doelen te behalen

Alles wat u nodig heeft om het volledige verhaal van uw bedrijf of merk onder de aandacht te brengen.

communicatie strategie

Vertel het volledige verhaal
Het magazine is een rijk medium en ideaal om op een zelf uitgekozen moment en plek te lezen. Dit zorgt ervoor dat een klant de tijd neemt om de informatie tot zich te nemen.

Online marketing

Behaal meerdere doelen
Wil je de diensten van je bedrijf onder de aandacht brengen, een product verkopen én de geschiedenis van je bedrijf vertellen? Door de veelzijdigheid van een magazine is dit mogelijk.

strategie - loyaliteitsstrategie

Geef het gevoel van exclusiviteit
Het magazine creëert een gevoel van exclusiviteit voor de lezer. De lezer voelt zich belangrijk en de binding met je klant zal vergroten.

branding - Customer experience

Creëer een luxe product
Creëer een product waar men de aandacht voor wil nemen. En het liefst een die men bewaart of, nog beter, als eyecatcher op de tafel legt.

strategie - Experience strategie

Verbeter de relatie met je klant
Een magazine wordt ontvangen als cadeau of relatiegeschenk. In de tijd van online media wordt een tastbaar cadeau erg gewaardeerd.


ONLINE MARKETING - Marketing Automation

Geef een complete ervaring
Door naast uw website een magazine uit te geven, zorg je voor zowel online als offline aandacht. De wisselwerking tussen online en offline content is bewezen effectief.

diezit. denkt met je mee

Een goed verhaal vertellen begint met de juiste structuur van het magazine. Bij diezit. denken we van het begin tot het einde met je mee. Wat is het doel van het magazine? Welk verhaal wil je vertellen? In welke volgorde ga je dit verhaal vertellen? Hoe beweegt een lezer door het magazine? En welk item moet als eerste onder de aandacht komen?

We zorgen voor de juiste balans tussen informatieve en amuserende content. En voor de juiste balans in beeld en tekst. Zodat jouw verhaal het meest uit de verf komt. 

onze filosofie
Hoe beter uw resultaten zijn, hoe beter onze resultaten zijn.

het magazine als exclusief product

Een belangrijke randvoorwaarde voor het succes van een magazine is de kwaliteit. Naast de structuur en de opbouw van elke pagina moet een magazine het juiste gevoel geven. Het gevoel dat past en aansluit bij de mix van middelen binnen uw merk of bedrijf.

Naast de strategie en de content, helpt diezit. met de keuze van de papiersoort en de bindwijze. We zorgen dat uw magazine er tot in de puntjes verzorgd uitziet. We helpen bij het maken van illustraties, iconen en fotografie. En, indien gewenst, zorgen we ervoor dat elk magazine bij de juiste persoon op tafel komt te liggen.

Laat dat maar aan de enthousiastelingen van diezit. over!

een magazine voor uw bedrijf of merk?

Weten wat een magazine voor u kan betekenen? Vraag de quickscan aan!
Geheel vrijblijvend uiteraard.

voorbeelden en cases

Case: Welstee
een nieuw gezicht dat meteen vertrouwd aanvoelt
Case: Regio twente
hoe we met verschillende middelen Routenetwerken Twente op de kaart zetten
Case: Spot F
binnen twee dagen maar liefst 40 potentiële huizenkopers
Case: dess Kirstins
een volledige rebranding en hierdoor al 3 nieuwe leads binnen de eerste week
Case: Curves
hoe bereik je alle vrouwen in Nederland?
Case: Healthy hairdresser
van letters in een convenant naar bewustwording op de werkvloer

Vraag een vrijblijvende quickscan aan

Vraag quickscan aan

Vraag een vrijblijvende quickscan aan

Vraag quickscan aan

Vraag een vrijblijvende quickscan aan

Vraag quickscan aan